| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 7 日 星期日  |
家長日  |
分類: 未分類 |
yo
考得入頭10名呀
太好啦
可惜~_~
我都係過唔到佢
差19分ja
有得追既
愛情希望都係
各位要加油第2學期呀
希望a班上到多d男仔~_~
|
2008 年 12 月 6 日 星期六  |
| 生日lu a_a |
分類: 未分類 |
今日
14歲啦
又老左歲
首先多謝同我講生日快樂既人
1.索小敏
2.7邱
3.天夜
其他唔記得啦
不過都唔好介意
可惜~_~
佢冇同我講生日快樂
不過仲有好多人都唔知a_a
等佢地慢慢發掘啦^___^
願望就係聽日張成績表靚d |
2008 年 12 月 3 日 星期三  |
| 無奈 |
分類: 未分類 |
唉
實在實在有太多既不快
每次當你上線
我都呆呆地
望著
一次又一次
不斷重覆
可是
雙手很像結冰了一樣
想跟你說話
又與你沒話題
我可以怎樣做
又再一次向音樂消愁 |
2008 年 12 月 2 日 星期二  |
2008 年 11 月 25 日 星期二  |
抱憾  |
分類: 未分類 |
今年運動會
又一次因傷患影響退出比賽
幫左社同班扣唔少分
見到人地有得落場狂跑,自己唔得
有D無奈
本來諗住拿飾物比你,心中猶豫幾時比你好
點知,諗好左先話唔駛
可算是今次運動會一大遺憾
不過仲有好多班際活動
呢次又唔算係d咩 |
2008 年 11 月 23 日 星期日  |
我要康復  |
分類: 未分類 |
吼
聽日就係運動會
今日為止,都係有d痛
不過好左好多
我希望我聽日可以跑到步~_~
享受下運動會既氣氛
昨晚真係正
係度玩winning
玩到4點半
仲要同松鼠訓埋同一間屋
同一間房
我獻出左我既第1次
/____\
|
2008 年 11 月 20 日 星期四  |
痛苦  |
分類: 未分類 |
我認為人
最痛苦既
莫過於失去健康
失去健康
令你能力大減
不能為所欲為
而我偏偏就失去健康
昨天貪玩
去左跳一次欄
即卡就整傷左
唉
不過都好
有藉口唔去運動會 |
2008 年 11 月 17 日 星期一  |
解脫  |
分類: 未分類 |
太好啦
放下我心頭大石
作文護級成功 萬歲
通識都成功過關
簡直重擔大減
去到pe
跳高簡直未跳咁爽
相差1年
由我130跳唔到,而加140都有機會突破
可惜-,-我唔係c grade 宜加130係標準
班際偉哥同飛飛去吧 |
2008 年 11 月 14 日 星期五  |
| ha |
分類: 未分類 |
今日派卷
成績OK啦
分數就廢事post出來啦
為免惹無謂之爭~.~
最憎d人係度哂命,哂到好鬼揚果隻
不過算啦,佢一朝得志,語無倫次,我心胸廣闊,我冇咩介意既
最後獻一句
希望在明天
願望在詹詹 (某wai) |
2008 年 11 月 13 日 星期四  |
| ko |
分類: 未分類 |
今日考pth同中史
pth 預左唔點嫁啦
合格已經超額完成
而中史,我相信我拿第1既機會都幾微下
不過算盡哂力
輸咪輸~.~
考完試啦,個人鬆哂
唔駛死拿住本書來溫
真係好
但係發覺,宜加冇野做有d唔習慣
期待聽日派卷
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|