| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 12 日 星期三  |
| 感觸 |
分類: 未分類 |
係講今日考試之前
上年1a
比我既感覺已經再唔係無聊
就係成熟
當我再一次望番佢地既cm
已經唔再以前既1a
佢地而加醒覺,並且搵到自己既理想
唔似以前咁樣咁白痴
可惜仲有d人一樣仲係咁白痴
呢到講完啦
今日考試,個半鍾
隻手寫到痺哂
我寫既筆法
係王羲之既接班人
筆法蒼勁,尤如滔滔江水一樣流暢 (如果詞不達意就多多包涵)
有波濤洶湧既澎湃
有非一般既氣勢
以上一堆廢話
其實係一堆亂做,係狂草既繼承人先岩
希望miss 莊睇得明我d字-,-
唔想我份卷搞到佢隻眼盲
|
2008 年 11 月 11 日 星期二  |
| 堅持!! |
分類: 未分類 |
考試令我學到一樣野,除左勤力
就係堅持
每一日緊持自己努力,起生,溫書
唔好比自己放棄
要堅持,努力不懈
先會創出美好未來
某y,堅持住呀!!!!!我支持你 |
2008 年 11 月 10 日 星期一  |
| 考試 |
分類: 未分類 |
考試只不過比人評價你既能力
考得高分定低分
全由你既努力
卻是代表能力嗎?
每日考試,當放學既時侯
番到屋企,諗下有咩做
除左做刨書機,我諗都冇第2樣
每日只會比人不斷話溫書溫書
不煩都厭
可是我地能夠反抗嗎?
人生無奈之處...
生活只會不斷空虛,而冇充實既一日 |
2008 年 11 月 8 日 星期六  |
| 某y?? |
分類: 未分類 |
呢幾日,都有人問我,邊個係某y 呀?
某y係一位影響我好深既女仔
佢令我第1次有心去讀書
令到我有目標同理想,
更加令到我呢個懶人會為成績而努力
而佢係邊個?
估下啦大家
|
2008 年 9 月 26 日 星期五  |
失意  |
分類: 未分類 |
唉
真失敗
中學第1次留堂,亦都係2a第1個留堂,簡直係我地班既榜樣
作文成績多麼凸出
真係一嗚驚人
英文dict又唔多點
so失敗
數學如果都唔點i can 88
|
2008 年 9 月 25 日 星期四  |
知音人難覓  |
分類: 未分類 |
乜點解2a d人咁無聊,咁白痴-.-
係咪成班食飽飯冇野做~_~
d人又低能,又無聊-.-
不過都係佢地既事,粗d講句=.=話知佢死。
日日生活無聊,無野做,成個雙失青年咁
毫無方向,生活無幹勁~_~
我有d諗我宜加有咩做?
打機,悶啦,冇咩野好玩
玩來玩去都係果d
同我講d人又唔岩channel
相識滿天下,知心有幾人?
呢句認同認同~_~ |
2008 年 9 月 11 日 星期四  |
數學剛進入佳境!_!  |
分類: 未分類 |
很爽@_@
開始覺得數學容易
無白廢1年既努力
終於有點成績^__^
大部分既內容,都可以計出答案。
但呢D只不過係基本既考驗
希望我能夠重拾信心
進入勁人一族A.A
|
2008 年 9 月 10 日 星期三  |
| 戀上不打機的我 |
分類: 未分類 |
今日,係我放棄打機既第2日
所以會有好多時間空餘出來比我打BLOG
發覺以前自己真係太傻仔
點解自己花咁多時間係呢D無謂既遊戲
每日為求升LV再升LV再升LV
我開始發覺,不斷追求名利係一件非常難,同辛苦既事
呢種低能+無聊既生活,不如輕輕鬆鬆去上一陣網,比自己天加多既時間休息
總好過,每天都有魔鬼迫住你
唉,我太失敗
咁基本既低能TEST
我竟然先得86分
我冇炫耀之意
加上我囂唔起,得果86分又算係咩?.?
志偉叔,軒少都未發力
就同我差唔多分,點串得起呢?
我既低能錯誤,就係冇做左1條價值3分既題目
我初初睇呢份卷都冇野錯
當我睇到冇做就想一句- -WHAT THE FUCK (我頂唔住真係想講T__T)
跟住連冒號都比人PP-1
真係爽YY
爽到想死.....
如果唔係呢D低能錯誤,至小都有90分啦
而你地呢?.?
|
2008 年 4 月 13 日 星期日  |
| 唉 |
分類: 未分類 |
真係PK
D成績
唉....
跌左,退左,肥左
早知當日,何必當初
有早知冇乞丐
唔見棺材真係唔流眼淚
宜加去反省
會唔會遲呢... |
2008 年 4 月 12 日 星期六  |
| 滴汗-.-"""""""" |
分類: 未分類 |
諗住今日去做中史模型啦
難得我自己主動去約組員去做--
點知-.-,扯琪姐同PETER前嫂都唔知去左邊-.-
想打比佢地又冇電話,想問黎梓軒-.-&松鼠,PK佢地去左玩,
一定係去左黎芷晴果到啦(估嫁咋)
打佢地手機又冇人聽-.-PKPKPKPK
哂左我成粒鍾去搵佢地-.-
之後,番到屋企-.-,通識社工突然打比我,
問左我做左剪貼畫未-.-,聽到之後,O哂嘴,唔知點算好
講下講下,聽日就係家長日,遇左比人話
你地呢?
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|