kin卍DEE 隨心寫~
加油

努力~~~~~~~~~~
kin_kobe
暱稱: kinkobe
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不吐不快
抹去自己心上的灰塵 (...
2013-09-15
偶陣雨 - 梁靜茹
我的未來不是夢 - 蘇打...
文章分類
全部 (131)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 131
留言總數: 208
今日人氣: 8
累積人氣: 3042
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 12 日  星期三   晴天


感觸 分類: 未分類

係講今日考試之前

上年1a

比我既感覺已經再唔係無聊

就係成熟

當我再一次望番佢地既cm

已經唔再以前既1a

佢地而加醒覺,並且搵到自己既理想

唔似以前咁樣咁白痴

可惜仲有d人一樣仲係咁白痴

呢到講完啦

今日考試,個半鍾

隻手寫到痺哂

我寫既筆法

係王羲之既接班人

筆法蒼勁,尤如滔滔江水一樣流暢 (如果詞不達意就多多包涵)

有波濤洶湧既澎湃

有非一般既氣勢

以上一堆廢話

其實係一堆亂做,係狂草既繼承人先岩

希望miss 莊睇得明我d字-,-

唔想我份卷搞到佢隻眼盲



2008 年 11 月 11 日  星期二   晴天


堅持!! 分類: 未分類

考試令我學到一樣野,除左勤力

就係堅持

每一日緊持自己努力,起生,溫書

唔好比自己放棄

要堅持,努力不懈

先會創出美好未來

某y,堅持住呀!!!!!我支持你



2008 年 11 月 10 日  星期一   晴天


考試 分類: 未分類

考試只不過比人評價你既能力

考得高分定低分

全由你既努力

卻是代表能力嗎?

每日考試,當放學既時侯

番到屋企,諗下有咩做

除左做刨書機,我諗都冇第2樣

每日只會比人不斷話溫書溫書

不煩都厭

可是我地能夠反抗嗎?

人生無奈之處...

生活只會不斷空虛,而冇充實既一日



2008 年 11 月 8 日  星期六   晴天


某y?? 分類: 未分類

呢幾日,都有人問我,邊個係某y 呀?

某y係一位影響我好深既女仔

佢令我第1次有心去讀書

令到我有目標同理想,

更加令到我呢個懶人會為成績而努力

而佢係邊個?

估下啦大家

 



2008 年 9 月 26 日  星期五   晴天


失意 鬱悶 分類: 未分類

 唉

真失敗

中學第1次留堂,亦都係2a第1個留堂,簡直係我地班既榜樣

作文成績多麼凸出

真係一嗚驚人

英文dict又唔多點

so失敗

數學如果都唔點i can 88

 



2008 年 9 月 25 日  星期四   晴天


知音人難覓 呆滯 分類: 未分類

 乜點解2a d人咁無聊,咁白痴-.-

係咪成班食飽飯冇野做~_~

d人又低能,又無聊-.-

不過都係佢地既事,粗d講句=.=話知佢死。

 

日日生活無聊,無野做,成個雙失青年咁

毫無方向,生活無幹勁~_~

我有d諗我宜加有咩做?

打機,悶啦,冇咩野好玩

玩來玩去都係果d

同我講d人又唔岩channel

相識滿天下,知心有幾人?

呢句認同認同~_~



2008 年 9 月 11 日  星期四   晴天


數學剛進入佳境!_! 開心 分類: 未分類

 很爽@_@

開始覺得數學容易

無白廢1年既努力

終於有點成績^__^

大部分既內容,都可以計出答案。

但呢D只不過係基本既考驗

希望我能夠重拾信心

進入勁人一族A.A

 



2008 年 9 月 10 日  星期三   晴天


戀上不打機的我 分類: 未分類

 今日,係我放棄打機既第2日

所以會有好多時間空餘出來比我打BLOG

發覺以前自己真係太傻仔

點解自己花咁多時間係呢D無謂既遊戲

每日為求升LV再升LV再升LV

我開始發覺,不斷追求名利係一件非常難,同辛苦既事

呢種低能+無聊既生活,不如輕輕鬆鬆去上一陣網,比自己天加多既時間休息

總好過,每天都有魔鬼迫住你

唉,我太失敗

咁基本既低能TEST

我竟然先得86分

我冇炫耀之意

加上我囂唔起,得果86分又算係咩?.?

志偉叔,軒少都未發力

就同我差唔多分,點串得起呢?

我既低能錯誤,就係冇做左1條價值3分既題目

我初初睇呢份卷都冇野錯

當我睇到冇做就想一句- -WHAT THE FUCK (我頂唔住真係想講T__T)

跟住連冒號都比人PP-1

真係爽YY

爽到想死.....

如果唔係呢D低能錯誤,至小都有90分啦

而你地呢?.?

 



2008 年 4 月 13 日  星期日   晴天


分類: 未分類

 真係PK

D成績

唉....

跌左,退左,肥左

早知當日,何必當初

有早知冇乞丐

唔見棺材真係唔流眼淚

宜加去反省

會唔會遲呢...



2008 年 4 月 12 日  星期六   晴天


滴汗-.-"""""""" 分類: 未分類

 諗住今日去做中史模型啦

難得我自己主動去約組員去做--

點知-.-,扯琪姐同PETER前嫂都唔知去左邊-.-

想打比佢地又冇電話,想問黎梓軒-.-&松鼠,PK佢地去左玩,

一定係去左黎芷晴果到啦(估嫁咋)

打佢地手機又冇人聽-.-PKPKPKPK

哂左我成粒鍾去搵佢地-.-

之後,番到屋企-.-,通識社工突然打比我,

問左我做左剪貼畫未-.-,聽到之後,O哂嘴,唔知點算好

講下講下,聽日就係家長日,遇左比人話

你地呢?