今日終於第1日有心情同時間既配合下打日記
做呢樣實在太悶,因為我而加完全失去目標下,先自會打呢D咁無聊既野
我發覺我自己
除左打機之外
電腦真係冇用處
我望住部電腦,係度發呆,
令到我好迷失,茫然
諗起今日生命教育既悲觀同樂觀
我認為基本上呢D野都係靠自己
講來都冇咩用
講起讀書-.-
今日比咁多人睇堂
但係我依然可以咁多人面前發呆-.-
仲係咁比杞子JJ話要舉手
以我既性格,舉手簡直冇可能
舉手呢家野
2,3年級我會做既,可能你地話我扮成熟,懶特別,但係我始終覺得好低能
唔係我之前負分都懶得舉手
唉,中史就咁冇左第1,真係悲哀,諗起星期日既家長日,都唔知將來會點...........
|