依排唔知點解成日咁眼訓-.- 今朝商業堂訓得超勁囉......=.= 留到杉(就),杉領都係口水-0-, 起左身KAI到頌以為D咩黎-.- 今日又早放,-.-普通話都唔知幾時調番星期一、二、三上 遲D個頭長得制既話,諗下電唔電好~=.= 唔打喇~