勁開心囉....琴晚~玩到十一點幾先走
番到黎都點幾~-_-
琴晚入到去,第一時間緊係Play鬼屋啦@@~排隊都幾快
入到去坐果個升降機,隻鬼熄哂燈~之後嚇我地囉,,幾恐佈,
潘梓榮,拎部手機出黎用個閃光燈照下野,之後比隻鬼見到,
跟住比隻鬼玩囉~XDD
之後開始玩鬼屋.幾恐佈,
玩玩下吹到驚到同潘梓榮跌左黎左落地下-0-
玩完間鬼屋,佢地話玩咩越礦飛車..庭輝,家駒果D玩~
我同肥仔果D,驚到唔敢玩-.-家駒玩完都話驚
之後去玩海渡船,老實講我都有D驚-.-驚到閉上眼-.-
浩南果D係後面係咁叫-.-
庭輝同余偉杰真係夠僵囉,過山車,跳樓機都玩囉~
我玩果個乜野飛鷹都驚-.-懷疑自己有D胃高-3-
之後坐攬車落番山玩第二鬼屋,幾好玩,
玩到十一點吹到玩玩下同D鬼吹水囉,XDD
之後玩到十一點幾就走
~完~
|