今日都係咁過啦~ 家駒搞話下星期五放左學話去海洋公園~~ 由5:點玩到成12點-0-係PM喎... 輝果D話去, 問我去唔去 我就緊係想去啦,不過係$既問題姐-.- 差唔多個個人都係錢既問題-.- 仲有車費既問題-.- 唉~~~ 今日打到依到~