今日朝勁KAI囉!!!銻蘇竟然銻到埋個嘴囉-- D血係咁流-.-番到學校都係咁流-.- 流左差唔多成個半鐘頭先止到-.- 唉....日日都咁過真係好無聊.... 發覺依家個頭前面D陰同埋後面~如果等多兩個月至三個月 應該都幾似小栗旬個髮型~=.=呀輝佢地依家都覺得幾似=.= 成個頭根本就跟住佢黎剪-.- 仆街D野愈打愈戇鳩!!!因為都唔知打乜好=.= 算...唔打喇~