|
|
|
2008 年 10 月 21 日 星期二 |
今朝同老母嘈-.-話我成日入厠所唔知做乜-_-
又話留係個髮成個那型咁-.-朝早起身正係記得整個頭--
咁朝早起身個頭緊係亂哂嫁啦!梳番直去都係正常姐--
如果我真係貪靚嫁話..就會成日蠟頭啦--
我又唔蠟頭既-.-之後就嘈-_-不過luch出去食野就冇事~
唉!D人都成日講一世人兩母子邊有隔夜仇嫁~
-------------------------------------------------------------
輝!,唔好咁傷心啦,冇左個女友姐~我好明白你依家既心情
不過仲有我地班fd嘛~
同你相識左已經一年~初時好多人頌以為你係一D食煙飛仔果D...
因為睇你個樣真係勁似囉=.=同埋你個樣睇落去幾惡-.-
但原來唔係XDD你都算一個乖仔既~~
其實冇左個女友姐,,,又唔會死既~
依個世界大把女啦!香港唔岩...米就去日本、台灣搵番件囉!
唔好為依D野傷心咁多啦~輝哥~~
|
« | 460 | 461 | 462 | 463 | 464 | 465 | 466 | 467 | 468 | 469 | ... | 651 | » |