昨晚諗住掛機訓,不過驚燒=.=
最後就關左機~訓~開著廳部電視訓~
今朝肥仔約左我一齊番去地舖上普通話,,,
比面呀sir先番去....=.=
番到去上堂....呀Sir一講到吳尊,,
成班女係咁話好靚仔=.=發哂姣~我O哂,,,完全唔覺得靚仔....
十一點幾番去南邊圍...聽普通話D歌....填詞
一點同肥仔番天水圍食野...食完番home
之後四點番元中既遵道分校去補數學=.=
同輝吹左成個半鐘頭水=.=
之後同輝坐輕鐵番屋企~
今晚睇馬騮過唔過得黎玩先~XDD
------------------------------------------------------------------------------
都唔明白點解家陣D人咁鐘意飛輪海=.=
唱歌完全冇料!又唔係靚仔,都唔知靠乜野紅
我覺得最有料既明星咁係赤西仁啦XDD
唱歌、演技又掂,樣都OK,,,好多人話佢唱歌真係OK,,
依D先叫有實力...下話
講真,,如果佢自己一個人發展...係香港應該都幾紅!^^
------------------------------------------------------------------------------
|