琴晚叫左馬騮叫黎玩~'過夜 幾Happy~~~~正久hi黎嫁=.=黎到我屋企係咁偷我D野食=.= 本來打算玩夜 但係頂唔順,,,,最後一點幾就訓左-.- 今朝馬騮早過我起身~ 中午叫麵食,,, 之後佢玩到三點幾就走左~ 走左之後先作埋篇咩咩老照片有感=.= 好彩今次冇番大陸,唔番去仲Happy^^ 唔洗比人講事非~都On該嫁!一日三餐食住家飯....=.= 以後都廢事番去,,,,,除非番下去深汌買下PS2 Game 留係屋企仲好~