今日又係咁過啦,,,,唉! 仲有成幾個月就會考~都唔知點~~~ 我會考冇咩好驚,最驚就係0分=.= 唉~有時自己係到諗,生存係依個世界上究竟有咩意義呢?? 同埋點解依個世界上會有(靚)同埋(唔靚)依兩個字眼~ 我覺得....如果冇左依兩個字眼!!可能依個世界上會好好多~-.-