今日成家人去試下新開果間十勝牛 D野又真係ok! 入到去幾有日本的feel 白痴!個心又想去日本-.- 成世人最想去就係日本-_- ........... 發覺自己好鐘意依D髮型!依D適合長面形既人~係香港一D都唔潮-_-
今日打到依到~係咁^_^(=.=)