只從我大佬呀輝哥,調左黎A班後-.-,就係咁吹水=.= 第一、二堂數學堂 吹左成堂水=.=都唔明白點解咁多野吹 小息,打機, 三、四堂上英文口語堂,肥貓堂~ 傾計,訓左陣,,,睇輝哥手機果D偷拍片段...笑死...-0- 小息,打機, 五、六堂中文堂~ 作文,唔知係唔係依排少作文,所以好似好難作咁~ 12:9放學 今晚成家人番哂大陸~爽呀!!!不過我一定唔會番去~ 完~