|
|
|
2008 年 11 月 3 日 星期一 |
琴晚在hkcc下載左隻Winning PES2009 燒左落隻碟到玩~
近排出最新既Winning XDD,D球員D能力值好似變哂咁制既~
畫面比之前出果隻20O8靚左,D人樣真左,卡卡個樣真左好多XDD
,同埋難玩左-_-
打番今日,今日都係咁過~-_-
今年讀完個中五都唔知點,
過多幾年好想去第二到繼續進修
因為依家個底打得唔好,
前年升唔到原校可能都係咁既原因,--"
所以好想將所有野由頭學過哂~
如果有錢既話我今年放左榜畢左業即刻過去讀!!=3=
不過可惜冇錢呢~所以要儲~-.-
唔打喇~
|
« | 447 | 448 | 449 | 450 | 451 | 452 | 453 | 454 | 455 | 456 | ... | 651 | » |