今日馬騮黎左我屋企玩 話還高達到依家都末還到=.=頂佢=.= 之後佢個fd原來住係我屋企隔離 咁就過左黎玩,打機--四點幾就走左~ 今日就係咁過 唔番學個日子真係好無聊=.= 暑假果陣真係頂唔順咁制~=.=