|
|
|
2008 年 9 月 25 日 星期四 |
今日呀妺生日=.=(大一歲)
今日番學又係咁過啦~
番學等放學~
今日要填會考張表格~
頂~中英數每科要194蚊,其他雜科每科要111蚊~
我報考左六科=.=中,英,數,普通話,視覺藝術同商業~
真係那利~~~=.=
改左日記版面~風格自己諗下啦~
背景音樂是羅志祥 - 我不會唱歌(喔爺Send比我見好聽先放)
依家好鐘意堀北真希~XDD,雖然個樣唔算係好靚果隻~
但係佢五管好靚~同埋佢至少起碼有實力既演員~~XDD
唔打喇~
|
« | 486 | 487 | 488 | 489 | 490 | 491 | 492 | 493 | 494 | 495 | ... | 651 | » |