今朝10點比肥仔個電話醒--
話佢同喔爺係天耀輕鐵站等我~
咁就起身刷牙洗面,換杉,落到樓下,
去7仔買包野飲先去輕鐵站
之後見到佢地兩個,跟住坐輕鐵出去元朗~
之後去M記等埋嘉文佢地食完早餐
先去元朗大會堂~開學禮,,之後當左陣值,
其實係冇當值,係棋係到睇台上果DMV~
唉,又放我上枱囉,,,,果張相影成個女仔咁-3-
之後坐底啦,,開始咩開學禮=.=又係咁啦~,,就國歌,,
聽個校長係台上到講野,係到講英文囉~
完全唔知到佢係到講乜野~~~~係囉~
佢係台上講左咁多句正係聽得明兩隻字囉~~
Shool同F.five囉~真係陰公羅~~~~~
之後聽D主任講野~~~之後班獎~上台拎獎~
果個2008年5月3日義工賣旗嘉許獎~
咁大個仔第二次上台拎獎~班完獎,聽埋果幾位社工講野就完lu~
之後就等埋肥仔,佢就係到等嘉文,
之後坐輕鐵番返天水圍~自己一個去北江食麵~
食完落去睇下有咩岩買~之後就返home~
就係咁多~
|