今日下就,番左去學校(分校)~本身係做野,最後變左傾計~~,傾下傾下傾左成粒鐘 叫我地聽日開學禮做風紀~O哂囉~~ 之後三點幾走~呀sir話請我地成班人食下午茶~ 比左500百蚊~去食KFC 有國輝,國威,國棟,肥仔,家駒,方力申,嘉文,余柳杰,X倫仲有唔記得左邊幾個~ ,,,,食左成484蚊~=.= 今晚成班友預左爆倉!!! 我諗我唔會既,食左小小野姐,應該唔會爆倉掛~~~~~~ 食完就走~ 四點幾就返去 係咁多~