琴晚好早就訓左~12點3就訓左落床~ 依排要早小小訓~廢時咁多暗倉T^T 今日做乖仔跟老母出街=.=成個月冇同佢出街~~ 今日庭輝Send左D班級既資料黎~ 知道左自己咩班~又係A班~~ 肥仔,家驅,小露寶佢地個個B班lo~T^T 今日打住咁多~係咁~