依排真係要早D訓!!! 塊面愈黎愈多暗倉呀屌~~=.=之前塊面都冇~ 打番今日,今日又係咁過啦~ 中午成家落去食飯~ 以自己就叫野番黎食~一碗麵+杯凍奶茶,咁就一餐~ 就係咁~ 依家發覺堀北真希勁可愛!>< 最可愛係依張XDD
如果係我條女真係勁爽!!! 不過依D野都係隨緣啦~依家先得16歲人~頌有大把機會既~凡事冇絕對既~XDD End..........