今日又係咁過啦~ 朝早睇番赤西仁上年拍果套,有閑俱樂部 幾好睇又幾好笑~,仁好靚仔XDD 聽日入營,,,後日番~ 爽呀! ------------------------------------------------------------ 打完之前, 身為AC米蘭既球迷, 無理由連(核彈頭)既舒夫真高返黎, 都唔講一聲(歡迎)既~佢咁勁~下話, (歡迎前鋒既舒夫真高終於番返自己真正個家AC米蘭)XDD 希望佢日後可以好似以前咁,同卡卡一齊拍住上,,XDD
~完~