本人現在身處於大陸,深圳既沙井 今日都係咁啦.打ps2,打Winning 愈打愈上隱>< 下就去髮郎剪髮 都係咁,,,唔剪短,剪層次,剪薄,73分界,留陰,留髮尾, 幾平,,,5蚊 依家仲未決定去水上樂園玩定話去彯流 我就想去彯流,,,因為得一個字(正)囉!!!!!! so good~ ^^