琴晚9點幾由柬埔寨飛番過黎香港,,, 成兩個幾鐘頭機=.=,,, 好彩有教會班人黎接我機~ 頌以為我太耐冇番,以忘記左我添XDD 番到黎屋企都成12點幾,,好累~果四晚都成一點幾先訓. 姐係等於香港既一點幾先訓 之後又要成六點幾起身,姐係等於香港既7點幾起身 之後全日又要去拜訪依D地方既人 咁樣唔累至奇=.= 笫一晚,四條友係(豆瘸)間房玩到成三點幾!係埋佢間房到訓,,=.=之後五點幾起身,,=.= 條友錯較鬧鐘,=.=整到以為六點幾=.= 訓左兩個鐘頭覺=.= 依家都好累~~~~~~~~