依排真係唔知係到煩咩,,,日日係屋企成日逼起塊死人面,冇笑容, 打機又冇心情,就算連打日記都冇乜心情去打=.= 今日頌同老母嘈完交黎,,,整到今日冇去簡科,錢都冇去交,... 如果自己好似庭輝,家驅佢地咁日日都係笑住咁過就好=.=,,, 唉!唉!