今日醒左成三次=.=3點幾醒左一次,,=.=8點幾又醒左一次,,, 之後10點幾又醒一次=.= 算唔訓起身刷牙洗面,,,,出去遵道交埋D錢~ 眼神好似變左~=.= 交完番北江食野,,連食都冇胃口,,=.= 食完就返去,之後馬騮打比我,叫我去7仔搵佢, 又係見到佢滿面笑容,,, 傾左幾句,問我黎唔黎佢果到打機=.=,,,依家成個人都死哂咁制~=.= 頌話黎佢果到打機=.=有番心情先黎啦~ ~完~