日記改左風格,,,,
之前成日都用(仁)去做主題~
今次試下改用(卡卡)去做主題XDD
打番今日先~
今日KaWai約左我一點鐘係教會等佢~
我一點鐘係教會等佢,佢就成點半先黎,,,SO good =.=
話幫我組織番上個禮拜去體驗柬埔寨D見証,,,聽日要我出去講見証,,
我都唔知番唔番=.=
之後老細打黎叫我番歸,帶D親X去濕地公園,,,
我頂,,,熱死=.=又冇野睇咁制,,,五點就坐的士番歸去=.=~
依家想番下去大陸,彯流,,XDD~
仲記得中一暑假果年去旅遊清阮果面彯流,,正到,漂漂下,,,仲要游埋水lo~
幾舒服~
好想再漂多次><!