琴日去完水上樂園 冇乜野玩--,話好唔好玩都係一般般 最好玩都係個大喇巴,,,沖落黎果下先正!!!! 今日本來話番香港--on 9 打風和=.= 算...聽日番囉!!!=.= 依排發覺小希希幾靚幾可愛~尤其是隻眼最靚><又白喎!!! 如果佢係我條女就正!!!!!