今日起身,唔知係米個頭剪太溥--訓到D頭髮樹起哂--搞左勁耐先搞掂=.= 今日中午又嘈,仆街,又係食飯LO~屌 最唔撚鐘意中午食飯,,, 番到黎大6一日三餐都食飯,,,,屌,,,最撚憎!!! D 送又唔撚岩食WO!!!! 整到今日中午唔撚食..... 食幾個麵包+罐可樂仲好過!!一樣夠飽,, 洗乜食飯~--