今日馬騮本來約左我去北江玩~
但係老母個fd黎左,+埋果兩個女~所以就推左馬騮,,,sorry
成8年冇見過佢地@@大過左勁Q多囉,,,我都差D唔應得~
不過個樣就冇靚過,,,,唔好怪我直接~XDD
之後拎下電話,拎下MSN,,拎下日記,,,咁囉
之後話睇佢地所應為既靚仔,,,我就一D都唔覺果D係靚仔--
個樣好似果D衰仔=.=,
反而我覺得靚仔果D..佢地就覺得樣衰,,,
(依家發覺香港女仔D眼光好有問題!!!!)
今日就係咁過
明天9月1號開學~而我地就9月8號先開學,,放多一個禮拜假~
今晚9:00AC米蘭對博洛尼亞,,,
不過唔知無線收費台有冇得睇~
打住咁多~
END~
|