琴晚呀妺部新電腦終於用到~~~終於唔洗爭=.= 諗緊同唔同佢裝番個 Windows xp,因為話Vista唔好用和~~~=.= 遲D先決定~~ 9月8號開學~連校服都未拎=.=肥仔佢地都拎左 下個禮拜返去拎~ 今日都唔知打D咩~ 唔打喇~~~~