今日開學~好似有D唔慣,,,,番到去都係派下D簿呀,
講下D重要野,調下位咁啦
點幾放學等埋家驅佢地班野~
番去天水圍,北江食Luch
肥仔就係比人被迫@@
去到又唔知食邊間~
之後呀喔爺大佬話去食Pizza hut~=.=(今日佢做大佬)
咁就7條友去左食Pizza hut~
食完就比錢~
我,家駒,肥仔同埋道友杰就去左門口等呀輝同方力申~
仲以為佢地兩個係入面做咩=.=原來要比廿幾蚊服務既錢=.=
呀輝一個人比哂,,,出到去叫我地還錢囉~=.=吹到囉~
之後家驅佢地話上樓上二樓機舖打機~
唔打啦~返home好過,,,跟住我同道友杰就返左去~
-----------------------------------------------------
聽日唔洗番,但我下就要番=.=1:00鐘番到去地舖.曾sir請食飯(佢地講的)
後日開學禮,元朗劇元--
星期四,五唔洗番,教師發展日=.=
星期一中秋節後假期
咁姐係到下個禮拜二先照常上課~-3-
係咁多~
|