今日....庭輝係MSN到同我講
話我個fd志豪死左
自己初初都唔信
但後尾係網上新聞見到(內有一張遵道書院07至08年度學生證)自己先信~
我諗佢係28號死既~
點解呢..點解為左一D小小既事,,而去自殺呢...
但係我先知原來你係一位孤兒
因為考不到中六而去自殺??如果真係既話真係好蠢既行為!
不過我諗你唔會既~
頌記得以前...雖然我今年先識你...
但luch成日同你食飯,真係好開心,,,又講又笑~
係MSN你頌成日主動去add我
你頌成日叫我去電髮添...XDD同你傾計,,真係好開心
頌記得你臨死之前果幾日,我係MSN到問你一條好KAI既問題
話(你覺得如果我留長頭髮O唔OK)你就答OK,,,XDD
但係你依家粒聲唔出,,就咁走左去,,我自己真係好傷心
因為冇左個fd,,,點解你自殺之前,,,你唔打比人同你去傾!
或者咁樣會D呢,,,你死左果日,,,我自己真係唔知
不過點都好,,你永遠都係我既朋友
我的朋友志豪,,你安息吧...

|