琴晚馬騮黎左我屋企過夜~冇計啦~成家人番哂大陸~下話 玩玩下,玩到三點~ 之後就訓~ 今日上唔到網,, 之後自己亂咁搞D網線~搞下搞下咁就上到網~ 馬騮點幾就走左,,話番去做homework=.= 走果陣,襯我唔留意,,條乾弟偷左我架能天使號(高達模型)走頂佢,咁鬼久=.=~ 條友前兩個禮拜都係咁叫我借比佢玩=.=好煩-.- 今日話借比佢玩幾日~算~借比佢玩幾日囉~ 證清,佢玩爛邊個地方倍10蚊~ 完畢~