依家番深圳會過幾晚夜~~so good~ 不過日記會正常照打~ MSN同QQ都會開著,,,不過唔會好似香港咁長開~
唔知卡卡今年會唔會又拎到歐洲同世界足球先生呢?我估就拎唔到喇~ 因為佢今季帶著左滕既傷去比賽~ 所以佢既狀態自然就比上季表現得冇咁好~