今日12點幾係北江食完野就去左信義中學第二次既開會~=.=
都係果D啦,首先熱身遊戲,,,中間就彩排默劇~
最尾就講番8月6號去柬埔塞要知道既野~
咁樣整下,整下,整下,都搞到五點幾,,,
之後去天佑宛搵嘉惠拎野~
仲以為佢會比D咩我添,,,原來係我成堆既卡片~
之後就番屋企~
好想番下去大陸~順便去下東門整下部PS2,,,,
完全讀唔到碟咁制~~打唔到Winning,,,悶死=.=
PSP又晨晨地,可能要拎番上去Sony到整~=.=
依家張電話卡得番1蚊雞=.=
有冇搞錯~今日傾左一陣電話=.=咁就扣左我成5蚊雞
叫老細同我上台,佢又唔很=.=
8月6號有人牛一~你地估下係邊個^^
End~