琴晚睇完火影先訓,幾好笑~XDD 今朝11:30起身,,,, 無聊咁過一天~ 下個禮拜應該會搬屋,電腦,同埋模型果D,,自己搬番好過=.= 尤其是D模型係最易爛=.= 部電腦如果搬到去裝好塊顯示卡同條記憶體 打算一次過洗哂D資料,姐係洗機~有好多野想刪~ 今日既野
~完~