今朝七點鐘起身,出元朗幫老細排隊睇醫生~=.= 睇完醫生都九點幾,因為幾多人睇,,,, 之後去元朗乜乜入境事務處拎護照,,,,拎完就走 十一點去食台灣野,,,,食完,睇下有冇玻璃介..... 點知未開門!之後去換美金,,,,, on9!!!用左7百幾蚊港錢,先換到100蚊美金=.=,,,,O哂~ 之後坐輕鐵番歸去~