On鳩~琴晚一點幾訓係床到.....之後咁就訓著左=.=,唉,好無聊呀~ 好想番去大陸呀,地方又大,樓下又有一棵成百幾年既大樹, 天氣好果陣,訓係棵樹既下面,你老母一流!!!!!!! 樓下又有間髮郎店,鐘意去洗頭就去洗頭,,按埋摩添!!!!真係一流,,,,, 如果依家比我番,等我7月24號開完個去柬埔寨既會,我即刻汁野番去, 生日都係大陸過埋,XDDD,等到去柬埔寨既前果一日, 姐係8月5號返黎香港都未遲~