我已經按照你既指示,對果個人品有缺憾既人作出天誅,令佢入唔到我個blog。
~Yes,My Majesty~
當初佢罵我既時候,我都放過佢,但係我估唔到佢既人品會有缺憾,
證明有d人對佢好係冇用既,唔打唔罵唔得,又叫被虐待狂。
唉...我呀媽今日生日lu,咁就即係代表你仲有3日就生日,
希望你會快d開心返,唔好煩惱,將d煩惱交比我,
仲有就係唔準講sorry, 連我既台詞都要搶,
至於原因係咩,你應該知道,前提係你要有check 你個blog既cm