其實今日我咪應承左你話諗下點哄返你既,但係我最後都係喊左出黎。
唉......我覺得自己好冇用,連咁都會喊,
不過我冇逃避過要諗下點哄返你,而係比煩惱、煩躁控制左我既身體,喊左出黎。
我每分每秒都有諗辦法,但係我岩岩諗到一個辦法既時候,我阿姨個仔就扔左舊野埋黎,扔中左我,
之後仲要打左我好多下,咁我咪發嬲囉,鬧左佢幾句,比佢搞搞下就唔記得左個idea,
佢更離譜既係佢擅自攞左我部手機黎玩,問都冇問過我,
連一句對唔住都冇同我講,好似係我一定要借部手機比佢玩咁,搞到我好躁,
最後我連一個辦法都諗唔到,只好向你坦白。Sorry!老婆