我今日做左件好事,件事就係幫阿達整左d野。
- 其一,我係IT先鋒既聚會,用阿達個google sites黎學點樣搞html,之後搵日教返佢先,
不過我一定會教左你先既。仲有,我爆左陳sir既account,見到佢好似話下堂教圖表果d野,我係咪好衰呢?
但係咁先符合我既稱號———衰男,雖然阿達同阿翔都係,但係我地3個都係衰男。
- 其二,我幫阿達問左某某中2佢既人既原因,總算係我可以做既最後1件事,因為聽日(冇睇錯,係聽日,5月1號,勞動節假期),
某某人就會向佢表白啦~~~oh yes!我多日黎既努力,終於都有回報la。
本三少,在此恭祝某某人會成功,令我既好兄弟脫離"光棍"既職業,晉身為某某人既BF。
雖然本三少都係脫離左唔係好耐,都係差唔多2個月既事,但係我都仲係好多謝你鼓起勇氣向我表白,
比個機會我做你BF,所以我唔會多謝其他人,只會多謝你。
致某某人,
我已經厭倦左做你既軍師,仲要留意埋有冇人呷醋,之後既事,就交返比你自己啦,
希望你唔好怪我冇義氣,我只係想令你獨立少少,唔好連向佢表白呢d咁重要既野都靠其他人(仲要係男仔喎),
我最後比你既意見,緊記於心啦,絕對可以幫到你架!
衰男1號,三少上
|