經過我吾打日記既日子..我終於有支持者喇.. 近排我吾打日記..系我既錯..因為我懶- -" 但系我諗我會努力d打掛=] 今日我本來想番學校夜番張數學ws.. 但系因為我又懶..所以我寧願訓多陣.. 星期一先交- -"吾打blog..又系懶..吾通懶.. 真系會系我既障礙- -" 我想問下識我既人..我系吾系好懶牙--"?