都系果句..好耐冇打blog- -" 近排好無聊...次次都系打機.. 去網吧去到我窮..除左打機.. 我仲識做咩牙!?考試..洗乜溫書架--" 聽人講話『傑蕉』同埋『吳郁昌』爭女喎.. 系咪真架@@?如果系真既..大家會支持邊個牙- -? 我諗兩個我都會支持既.."