衰仔富富,第1日陪我番工就遲大到
番醫院咋嗎,洗吾洗搞咁耐哇
死 LamLam,捉住條紙底褲當寶
搞到我地差d遲到
最好彩係今朝奈奈豬打俾我
如果吾係我諗依家係我俾人話緊
奈奈寶貝萬歲>////<
抵錫 >33333<
番左成朝......
又係做埋d無聊野
打文件打到手都軟
頌要俾Maggie帶我遊花園
真係新黎新豬肉,俾人玩死!!!!!!
富富就好la
成朝係度打PSP等我落Order'
呢個助教會令人吾專心上堂 ( ShiT !! )
到左落堂果陣
佢真係幫左我個大忙
引走曬d人
Ps:如果吾係我都吾知點算
到左 1:04 pm
我的寶貝打俾我 ( 富富無得錫錫 )
因為錫錫俾人見到 - //// -
Maggie嬸笑左 -..-
其實,,,吾係吾想俾人知道自己有拍拖
只係個心有點吃醋
想寶貝係有人見證下應承我...
依家佢嬲左我,點算 T^T ??
搞到無咩心情食飯
不過有時候,佢吃醋的樣子我很喜歡la
惡惡的,溫柔的
可能係佢身邊既人一直都擦覺
但係我真的很喜歡寶貝了
傻傻的,可愛的印象
由一開始認識她的時候從未變改
就是不懂人情世故這一下子令我煩惱
依家都吾知點同佢講
工作也有守則,忙裹偷閒是可以的
不過上司在問話
不可以破壞印象...
又不捨得罵她
只可等她放學吧....
我也要加油,努力工作早點回家陪伴她
( 待續 )
|