| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

2222天才表演 |
今日早會企到你p&k **
之後 ..""" lunchhhhhhhh後有個天天天天才表演’
哈哈哈 ... 有d好好笑呀
有靚女睇 ?” 哈哈 冇咩喎
之後就番屋屋啦”
投足舉手太多 神經開始痛楚
當我不夠你善忘 死撐下去 太造作 為了甚麼
不說話也 會換來 浮躁大動作更多
離開講得太多 情感一早泄光
默劇到尾聲 不要你認錯 你我分手吧
這對白 默契 好到不用講
(快要分手吧 可以這樣 沉默作結束 都不錯)*
** [[[ ...我愛容祖兒d歌 ”” * 係d歌咋 ...
|
刊登時間︰2006-04-05 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

|
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 132 | »
|