| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日係2006 年 2 月 25 日 星期六  |
唉...  |
今日真係辛苦-.-
笑笑口接過成績表...開開心地同miss yu say88...只不過是外表...心裹想哭-0-好彩係miss ya見姐...如果唔係...我100%喊左出黎>3<
見完之後...刀11:30am...我用好開心既心態同森蜜話冇野...到左12:30am...我地去左食野...
食完野刀一點啦...之後森蜜返去佢屋企...我,吳鎮要集誧-.-我地無聊就入左1C飲野...我足足飲左一包大檸,一樽可樂,兩包豆奶,一包蜜瓜奶(飲肥我)...我地飲左成個鐘-0-咁就2點啦...就練集誦...練呀練...練到2:30pm就休息...就返去1C到坐左到...坐左幾秒之後...呀魚喊住出黎...之後牙妹好開心攬住佢呀媽走出黎...我知呀魚點解會哭...我佔佢係比蔡sir正既-0-呢個百感交集既1C...2:35啦又要去練...練完之後...刀4點啦...之後見到肥肥人入左去見蔡sir...佢地up左有35分鐘呀...勁-0-
後記:27同26號既呀媽好似唔係中國人(香港人)我佔ja>3<吳鎮講既-0-
你地2月27號果日返唔返協同練歌呀??
|
| Time︰2006-02-25 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 2 月 25 日 星期六  |
| 仲有幾個鐘就返學校啦>3<唔想呀... |
琴日同牙妹講完電話之後就去睇下1B maths書同睇字典-0-睇睇下睇到一句好句- 天涯何處無芳草 好句呀>3<
死啦-0-3月又要同瑪奇坐...我死得-0-
琴日我表弟生日呀-0-比d野你地睇下

好大個ga-0-我佔刀有4磅呀-0-
比條魚你地睇...果次果個老師比我既-0-

|
| Time︰2006-02-25 08:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 2 月 24 日 星期五  |
| sor牙妹 |
我唔唔想著ALL STAR呀-0-係屎sir唔比我上返課室...我唔係冇口齒...sor呀>3<
|
| Time︰2006-02-24 06:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 2 月 24 日 星期五  |
今日係2006 年 2 月 24 日 星期五  |
| ... |
唉...又要去集(仲)...死得人多...
返屋企果陣...有個一眼甘甘啤住我...我又啤返佢...我唸唸下好似識果個人...返到屋企...先唸到佢係樂哥...佢好似記得我咁-0-
周峰峰生日...我唔知去唔去好...一條淫蟲...有d驚呀>3<
唉...刀話我同陳美妍冇野...d人日日講戴佢個嘟...如果比我聽到打鍋金佢...攪到我冇哂品-0-
Kenny好主動問肥肥人,侯樂儀同唔知邊個去又一城...
|
| Time︰2006-02-24 05:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 53 | »
|