| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日係2006 年 3 月 5 日 星期日  |
| 呵呵∼ |
今日...我用我既叻叻既頭腦+冷靜頭緒...比我申到呀給ac>3<哈哈...之後同牙妹玩...玩左幾個鐘...好好玩...幾好笑...
|
| Time︰2006-03-05 05:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 3 月 4 日 星期六  |
| 唉... |
今日...一埸歡喜...一埸空-0-唸住牙妹會去睇既...咪同吳鎮一起去lor...點知...到左...牙妹...唔係到-0-睇完之後...打比佢...佢話冇呀...今日冇出過街...無奈= =
今日部電腦比人正到咩刀入唔到...好彩...有我表哥係到...本身連日記刀開唔到-0-驚到我呀...
總之...今日真係黑仔呀...T^T |
| Time︰2006-03-04 07:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 3 月 3 日 星期五  |
| e排... |
e排冇得打機...小d打日記呀-0-我驚日記隻野會死呀>3<要找人幫我打日記...haha...or幫我養陣...e+上電腦噹... |
| Time︰2006-03-03 02:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 3 月 2 日 星期四  |
| 柑柑大戰呀! |
今日...晨早呀瑪奇打比我-0-我咪問佢咩屎...佢話你仲唔落黎...之後我話就落...佢話哦...落到去...見到兩個傻仔等我一個...瑪奇同kenny...一個傻仔一個溝女王要由好遠好遠去到我落下同我一起佳的士返學...幾白痴-0-
d人今日真係變態呀-0-用個柑車人...爆左先好笑-0-我冇咁低b...我唸全用黎踢...但驚我踢爆>3<
牙妹你小心身子...咳wo...我聽到-0-你咳得好大聲...-0-
曹x輪今次大鍋...佢串森蜜....森蜜e掛好燥...森蜜同佢講...放學果時留係到...曹就留左係到做i.s...森蜜就用隔山打牛,一腳踢去曹張台到...攪到曹一句野刀冇講...
牙妹你小心呀...你串過佢...但係佢係唔打女仔-0-
|
| Time︰2006-03-02 05:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 3 月 1 日 星期三  |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 53 | »
|