| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
今日係2006 年 3 月 7 日 星期二  |
| 我既評語^^ |
no.1-一個發電廠
no.2-有米婆
no.3-死肥婆
no.4-臭串
no.5-淫蟲
no.6-一個溝唔到女既溝女王
no.8-呆子一名
no.9-傻傻地
no.10-哂命狗
no.11-串
no.12-肥
no.13-串
no.14-8婆
no.15-一般...幾好人...傻傻地
no.16-黎個係乜水?
no.17-串
no.18-幾好人...傻傻地
no.19-傻仔一名...
no.20-冇一句唔係粗口
no.21-傻
no.22-幾好人
no.23-串
no.24-串
no.25-一個日日笑+好人既牙妹>3<
no.26-幾好人...
no.27-傻仔一名
no.28-好百...串...(小心自己既私人!)
no.29-條魚...串
no.30-串...打波勁
no.31-串
no.32-幾好人...死係個口到
no.33-一個平凡人...叻仔
no.34-串...幾好
no.35-肥婆!
no.36-肥
no.37-冇句唔係粗口
no.38-老...肥婆
no.39-講野叻
no.40-kai子一名
no.41-甘地...
no.42-好好好好好人
唔好見怪...
|
| Time︰2006-03-07 05:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 3 月 7 日 星期二  |
| 哈哈... |
今日朝咁早返到學校...練集誦...練完要去比賽...練練下...好大聲一句...你地要洗學校...係下操場...3B真係.......講返集誦...練練下...校長話準備上車...要拎野既就快d...我就上返課室...一眼見到牙妹好努力作文...我之後我就去拎水飲...過左幾分鐘之後...我地就挫車去比賽...我地協同係拎到季軍既-0-好過冇...
林放學果時...牙妹問我睇唔睇佢段文...我話睇...一定睇...之後佢話你睇完一定好感動...之後我就睇呀睇...睇完啦...牙妹問我有冇...我話一陣話你知...
其實...我睇完之後係有一陣feel...牙妹寫得好感動T.T ... |
| Time︰2006-03-07 04:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 3 月 6 日 星期一  |
| 呀...係呀...就唔記得-0- |
今日上完音樂堂果時...肥肥人同侯樂儀...佢地兩個就係我後面講野...佢地話我牙妹好扮野...佢地竟然夠膽係佢牙哥後面講...一定唔識寫個死字...好想話佢地...但係哂我d口水... |
| Time︰2006-03-06 06:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 3 月 6 日 星期一  |
| =口= |
天日頭果5堂要去集誦...冇得上PE...有好有唔好-0-
今日...牙妹趴左兩次街-0-小心d啦...
放學果時...d人係到等蔡蔡子...我等黃kai康...突然...怪獸...走過黎...同我講...哥哥...(我心唸...我幾時多一個妹...我得一千0一個波)...之後我問佢咩屎...佢話你今晚玩唔玩彈水呀給...我話唔知呀...之後我就同黃kai子挫車走-0- |
| Time︰2006-03-06 05:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
今日係2006 年 3 月 5 日 星期日  |
| 哈哈... |
好開心...因為岩岩做哂功課...岩岩又教左牙妹做Maths...問佢明唔明...佢話唔明...傻笑中-0-
星期二集誦比賽...好驚...直得既...有一個小功...哈哈...正爆... |
| Time︰2006-03-05 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 53 | »
|