下午五時,我去到補習社,因為今日係最後一日補習,所以就開左一個派對,除左有野食外,重有得玩,包括:音樂傳球、廚師上菜…真係玩好好,斔然有D唔捨得,但係都係都好開心!!!
星期五下午一時,我同我同學去買材料整野食,買兩個鐘,終於買好!買完野之後,就整野食,我整雞冀,而我同學就整菠蘿香踼同魚蛋串…整左無幾耐,終於整好曬,然後就去派對。
好Sorry,因為 A幾日好唔得閑,所以就無寫日記」今日我會寫埋前兩日D日記。