王老師要我同5A班嘅同學番厔企做工作紙,好悶!!!!
王老師成日要我同5A班嘅同學做工作紙,我知佢為我哋好,但真係好悶!!!!而BCD班就可以玩,真係羡慕!!!!!!!!
今日,無功課做,好輕鬆呀!!!(其實有,不過好少)